Tisdag

Mobilen är borta fortfarande, men dagen blev lite bättre efter att ha umgåtts med klockö, han är alltid så rolig och ha alltid så mycke påhitt, satt och pratade om wow, wc 3, cs och skoltider i 3 timmar på mcdonalds.
Han tycker att om man umgås med mig, riskera man antingen att bli fattig eller påkörd? kan inte instämma där.

Han berättade även tre grejer för mej som han trodde på stenhårt

1. Att jag måste gifta mig med en miljonär för att överleva
2. Att Jag kommer bli tjock och förmodligen dö i fettma
3. Att om man lägger en tand i cocacola i 24 timmar  fräter tanden bort

Kan tala om för lilla klockö att inget av de där stämmer speciellt bra! haha.


När vi kom in på skolan så kom ja och tänka på hur otroligt dålig klockö va på länder och huvudstäder
så jag frågade klockö vad heter finlands huvudstad?

Svaret blev: Forsberg visst?
Jag: haha klockö du tänker nog på foppa en hockeyspelare
klockö: Amen åh jag tänkte på fors som i helsingborg

asså ibland undra man, helt bakom flötet menmen ska inte make fun of him :)

Nu ska jag ringa adam, sedan basta kanske träna!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0