En Glad Andrea

Ja tänka sej, är otroligt glad.. bra de, hoppas de håller i sig till efter nio imorgon också för då få jag äntligen reda på vad de är för fel på mitt knä. Norge är så sega när de gäller precis allt man bli så trött på de, har vant mig.. så de gör mig inte så frustrerad längre.
Festen i söndags, säger bara Sjukt kul & Gal :) blev hur bra som helst tillslut fråga bea som skulle på jobb vid 6, hon blev hemskickad vid tio hon luktade inte gott antar jag och prata kunde hon inte haha!

Duktig ja varit idag tränat och grejat, ode håller i sig för imorgon ska jag upp me tuppen, till läkaren, banken sedan träna, äta och sedan bli de kanske spinningpasset imon kväll me fårse om man orka de.

Andrea har fått ännu mer planer över sitt liv, ha så många ideer här så ni anar icke ;).
ska berätta dom för er en annan vacker dag!

Arså, anna de är fel på henne vet inte va de är som är så roligt hin sitter iaf och gapskratta åt vänner och så kul kan de då inte va hela tiden,

Aja ha de fint mina vänner å ovänner!'
27 dagar kvar!


Bild när vi är påväg hem från bulgarien, slitna jooode!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0