Gladare nu.

Ja innan idag var jag så nerstämd, hittade inte mitt pass och allt var ett krabb, ville bara hem.
Passet är fotfarande borta, men hittade mitt armband som jag fick av skev och hennes familj i stundent present.. de har varit borta ett tag, så de gjorde mig väldig glad :) Allt dyker alltid upp mitt framför ögonen på en när man sluta leta.

På banken kopplade Vi på charmen så jag  fick ta ut pengarna utan pass, så tur de!
Bankortet hade iaf kommit, men inte koden så kunde inte använda de endå.. trött man bli.

Snart kommer skevs föräldrar, mina andra familj så jag är väldigt glad för tillf'ället.. så de blir mys här ikväll.. ska äta smörgårdstårta, å spela kort.. innan jag ska ge mig av och jobba! åh kommer bli så kul ikväll på jobbet!
Nu ska jag laga mig något litet att äta!




you´re so beautiful
So damm beautiful
Said you´re so beautiful
So damm beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0