Härlig uppdatering Lagerberg

Härlig uppdatering på mig, har inte haft tid att sitta vid denna dator alls.. har haft fullt upp dessa dagar jag varit hemma!

Vad har jag då gjort om dagarna?

Hmm, dom har varit helt fullspäckade med vänner, familj, mys & fotboll, helt underbara dagar!
Julafton var mysig, kändes dock inte som en riktig jul utan min kusiner, saknade dom alldeles för mycket.. var otroligt deppig på kvällen, men blev gladare tillslut :).

Jag har umgåtts me vänner varenda dag, måste passa på att träffa alla nu när jag är hemma... vi har haft lagfest, kollat på maxicup, km och lyckå och haft många mysiga fikadagar.

Nyår var de igår ja, säger som varje nyår fyfan va de är överskattat!
Hade iaf trevligt, trots att manvar blixtersjuuk. Vi firade hemma hos gynnet, ett härligt gäng!
Tack för en toppen kväll mina vänner!

Nu kommer lite bilder här, hoppas allt är bra med er!

      ´   

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack själv snygging ;)

2009-01-02 @ 15:59:54
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0