Joode

Gynn ha donat me min blogg lite jag va så  trött på förra, å eftersom jag inte är insatt och Gynnet tycker de är kul så låter ja henne få göra de jobbet :).

Satt och tänkte på det ordet Luder.. arså hur låter de inte, jag ser jag som ett kul, skämt ord men egentligen är de hemskt och brutalt :)
Men ärligt haha luuder de låter väldigt kul, man få ta de med en nypa salt eller lina?

Nu har jag tillbringat hela kvällen framför denna dator, kollat nästan varenda klipp på youtube, kollat sporten på hälften av sveriges tidningar å läst 50 olika meningslösa bloggar..

Okej saltade nog till de en del där, men nästan så illa är de.

Tackförmej mina vänner å mina underbara ovänner!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0