Kvällen

Här sitter jag i ensamheten, mina sambos gick och la sig precis, sitter och vänta på att adam ska se klart sitt oth avsnitt så jag kan prata med honom innan jag gå och lägger mig :).
Ja hm kvällen då, blev träning.. som bestämt men var va klockö? är hyfsat besviken på den grabben, satt väl och spelade wow som vanligt och glömde tiden. Hatar verkligen de spelet, se verkligen inte de roliga i det!
sedan blev de ett lång och skönt bastande, behövde de.. känner mig helt utmattad nu!
Kom hem till livet i lägenheten, gjorde mig svamp och stekt ägg satt riktigt fint! De få de bli till frukost med ;).

Ja hoppas er dag varit bra, puss&Kraaam!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0