Norge

Träningen gick sådär bra, kunde inte vara me på späntsövningarna, usch va jag vill bli bra i knäet nu!
Menmen...
Jaha, då var man på plats igen Olso the city igen, rätt kul att de första man gör är och träffa Emma och annika från Karlskrona. Ibland undrar man, om man är och gå på karlskronas gator.. man känner enhel del folk här uppe asså, känns som allt karlskrona folk åker antingen hit till Oslo eller geilo.
 Bussresan gick bra, lite försenat blev stoppade i tullen världen sötaste hund sprang runt och letade knark medans jag försökte klappa den, vill verkligen ha en liten jycke, ska skaffa mej de så småningom :).

Sitter här i tevjes fina lägenhet har saknat den, lite har förändrats här inne.
En världskarta sitter på väggen som skev fick i julklapp, de är städat och fint ingen disk.. men ligger kläder överallt på torkning förmodar jag, skev har också lyckats sätta upp olika månader av  en allmänacka på en vägg, snett och skevt är de också hon kunde iaf satt upp de rakt. Tevje står kvar i fönstret så frestelsen att äta upp honom finns kvar, en dator till ligger på soffbordet, förmodligen någon som fått den i julklapp konstigt att jag inte hört nått om de bara.. borde vara josses, skulle gissa på de! En glad överaskning fick min födelsedagspresent av min bästa vän och ett "kort" som hon skrivit massa fint på, presenten innehöll ett thomas sabo smycke ett dollar $ som stod för tre grejer, svårt å gissa där.. skev, pengar & sofie :).. Tack min bästavän!

Japp de känns skönt och vara tillbaka i norge, trodde jag skulle känna en annan känsla när jag kom upp hit men inte. Detta känns bra, saknat mina vänner, lägenheten här något otroligt!
Börja dock bli orolig och änslig, ska magnetröntgas ikväll, hittar inte ens dit så få väl åka redan 2 timmar innan, hade väl varit sådär bra att missa tiden.
Aa ska bli skönt & veta vad de är, nu ska jag laga mat här eller laga och laga koka pasta, och skevs skinksås på de.. är så hungri att jag har huvudvärk!
Så mat nu, pratstund me josse, umgås me hampus och hans vänner, ringa MR om vägbeskrivning, packa upp, duscha, röntgas, komma hem krama mina syrror jätte hårt, gå igenom livet och sist men inte minst sätta mig vid datorn och berätta hur de gått för mej om ja inte är heltknäclt dvs :S.

Sköt om er så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0