Saknar!

Holaaa!!
otroligt mysigt hade vi de i Kalmar var ute och gick vid stensö, och åt på olearys.

Skulle åkt till nogre idag egentligen, men ändrade planer åker onsdag ist.
Sitter och prata med josse på msn, saknar verkligen gänget i Oslo, vill tillbaka dit nu.

Det sköna med att vara där är att det finns inga känslomässiga problem..om man kan skriva de så :)
 Här hemma händer bara en massa.. Man påverkas så mycket av hur alla mår, jobbig särskilt efter allt som hänt denna höst och vinter! mentror jag oroar mig alldeles för mycke också!

Det största problemet i norge är vad man ska laga till middag eller var de är för film vi ska nöta på kvällen.

I dagarna har jag umgåtts me lina, och stekarna har fikat, spelat med andra ord, luderlina och jag är fortfarande obesegrade :).
 Jag har även varit hos amanda kollat på hennes lägenhet och spelat gin and round eller va de tradiga spelet heter, jag sög iaf rejält, man kan ju ine vara bäst på allt, inte sant? ;).
Har kollat Dm, kaif blev segrare. Ååh så har jag även varit en sväng i karlshamn ;)

Ikväll är jag ute i Jämjö blir en lugn kväll, ska ut och gå en runda med susanne sedan hem till farmor och bada bubbelbad sen bli de fika.. mysig kväll för min del!

Hade så bra!



You don't know how long I have wanted.. To touch your lips and hold you tight


Kommentarer
Postat av: syrran

syrran ja saknar min nattsyrra

2009-01-11 @ 13:02:01
URL: http://annaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0