Stekare

Heeej mina kära vänner och ovänner !
Blev något fel där me bilderna jag skulle lägga in i förra inlägget, dom kommer in så småningom..
Hoppas allt är bra med er, för med mej är de toppen, börja äntligen bli fri från förkylningen med!
Igår var de en mysig dag, sov länge.. lina kom och hämtade mig sen blev det fika med hoberg, jonas och kidde.
Eftersom de snöat hela förmiddagen var kidde överlycklig, eftersom då kunde vi slira med hoberg otroligt tuffa bil :)
Gick jätte bra för JohanDAHL när vi fastnade i diket, riktigt imponerande faktiskt!
På kvällen blev de J-vm och spel, lina å jag utklassade stekarna rejält på spelet med andra ord!
Bättre lycka nästa gång ;)

Idag började dagen toppen lina envisades om att ställa klockan på 11 och den vaknade vi inte av, sköntdeee.. sedan bar de av till mcdriven och bästa frukosten på länge, blev en chickenraap.
Nu ska jag snart till Kalmar med Pappa Och Susanne träffa elin och göra massa mys!
Ikväll blir de till att umgås me luderlina igeeeeeeeeeen;).

Have a niceee daaay!

Puss&Kraaaam


Jag och min hottykronaaa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi är heetast i stan med våra julkulor ;)

<3

2009-01-04 @ 13:11:39
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0