Tankspridd

Tankspridd

Ett bättre ord än tankspridd kan man inte beskriva mej med.
Jag hatar mig själv för jag är sådan kan aldrig bestämma mig ena dagen vill jag de ena andra dagen vill jag de andra.. men för tillfället vill jag bara tömma kontot dra till värmen och komma tillbaka nästa jul, låter de som en vettig ide?

nja inte speciellt kanske, men tror att de är det jag behöver egentligen..
Jag måste fundera lite på vad jag vill med mitt liv, om ja ska läsa vidare eller va jag egentligen ska göra, jag ha sagt aldrig mer skolan, jag avskyr den.. men ändå känns de som ett måste!
Aa ska överväga dehär, imorgon ska jag fika me emma och lollo dom ska styra upp mitt liv så de bli nått av de sägs de, får vi se hur dom ska lyckas me det.

Hittade denna på internet
Stämmer rätt bra in på mig, iaf dom dåliga egenskaperna :)

Skytten är ett glödande stjärntecken och den är full av passion och älskar att utforska. De är utmanande och gillar att ha kul. Försök inte avskärma en Skytt, de är klaustrofobiska och behöver utrymme. De är vilda, passionerade och äventyrliga älskare/älskarinnor. Men det finns en annan sida av Skyttens natur, är de för länge med en och samma partner blir de uttråkade slutligen och vill därifrån. För dem är sex kul, men som i sport måste de prestera för att vinna.
Stjärntecken:Skytten
Datum:22/11 - 21/12
Plats i zodiak:Nionde
Planet:Jupiter
Element:Eld
Bra egenskaper:Optimistisk, öppen, anpassningsbar och bra omdöme.
Dåliga egenskaper:Rastlös, virrig och tankspridd


Anna va är de för fel på dig?

annaostergren.blogg.se säger:

jag vet vad detta tyder på..

annaostergren.blogg.se säger:

du vill både ha kakan och ät den också för alla syrror älskar kakor..

tack så är de nog va? ;)

Ta hand om er! imorgon sista dagen här hemma!
Saknar syrrorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0