Tråkigt


Ja för tillfället ha jag väldigt tråkigt,därav bilderna ;).. igår va jag hyfsat sliten ont i knäet hade jag också låg i sängen kollade på Never back down och hostade.. Sjuk bra film de där. Idag ha jag tagit de lika lugnt kollat på bangkok hilton med Osten.
Lika bra att ta de lugnt så här på dagarna så man inte bli sjuk visst.
Sitter här och vänta på anna, vi ska gå och sola sen ska jag göra några knäövningar och köra lite mage tänkte jag.

Ha även märkt att man börja bryta på norska, skulle berätta att jag jobbat så ist för att bara säga: Jag jobbade igår, så blev de: jag var på jobb.
Ah inte lätt norskan hjärntvättar en!

 Blev hungri å mat är inte fel då.. frågan är vad man ska laga idag.
Hörs senare





Kommentarer
Postat av: Åke

Snygg? rättså

2009-01-26 @ 22:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0