Då var de Torsdag

Japp snart ha denna vecka gått och helgen att se framemot..
Kom hem halv 5 från min älskling som var ledig idag, sen dess ha jag varit duktig, lagat mat till abba till pappa & susanne.. Kycklinggryta och klyftpotatis.. riktigt fint!
 
Kvällen ska tillbringas alldeles för mig själv, ett varmt bad i bubbelbadet & Älskade Grey´s anatomi säsong 3 bli de ikväll, kan inte få nog av de där..


Farmor &farfar har även bokat flygbiljett till spanien idag till den 5 oktober, fårse hur jag ska göra om jag åker upp 5, 10 eller 16 med Adam när hans jädra matcher är klara, vill helståka så tidigt som möjligt.. fårse hur de bli me den saken.
Ska iaf stanna till november, hos mina underbara älsklingar..

Nog pratat, ha de gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0