halå ja

Tag sen va..

Inte haft tillgång till någon dator inte, hänt enhel del hos mig.
Varit på husvagnsemester på öland me lina, jimmie och min älskling väldigt mysigt.. Måste tilläggas att vi spelade minigolf  tvåa kom man efter svenskamästaren Adam ;) och före jimmie och lina.. katastrof dåliga båda två!
Ha även spelat minigolf me min kusin & hennes kille på trummenäs, ny hobby de där?

Ja dagarna ha varit otroligt bra bilder kommer så småningom..
För tillfället så befinner jag mig i karlshamn hos min Adam imorgon bli de fest uppladdning för östersjö :)

Nu ha jag & Adam varit duktiga, städat hela lägenheten mså den skiner!
Kvällen blir lugn, ut till tarap sedan blir de till att kolla Mjällby hemma hos jimmie, sen kommer Amanda också ja.. trevligttrevligt!


ha de underbart dudes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0