Jag leever

Jaa mina vänner jag lever! Efter fyra dagar i dimman och en i sängen.. så mår ja otroligt bra, och tycker de är väligt skönt att vara hemma och tillbaka i lilla jämjö igen :)
Dagarna i Karlshamn, ha varlit otroligt mysiga, roliga, vilda och alldeles för onyttiga.

För er som vill veta så Börja Andrea Lagerbergs nyttiga liv just idag.. inget onyttigt, och myckemycket träning.
Vet att jag försökt innan,  de där me och försöka bli nyttig,, men efter att ha tappat 8 kilo muskler, byggt på dubbelhakan så är de dags för  ett sundare liv :)
Ha iaf hittat motivationen till de nu suveränt..

Dags förmig att duka, farmoroch farfar kommer snart ner & då bli de mat!

Hörs snart igen!

'Saknar min Älskling, alldeles för mycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0