saknas

               
                                                                                        Somnade alldeles för sent igår, Men Bättre dröm än vad  jag hade
inatt finns inte för mig.
 Ville inte vakna, ville vara där jag va i min dröm!
Jag fick göra de som hade gjort mig, till den lyckligaste i världen
Att få känna mig fulländad
Men tillslut vakna man upp och inser att allt är som vanligt..
Lika jävligt som vanligt
 Man inser att vägen är så himla lång för att nå dit man sträva efter

Om man bara kunde få leva i sin dröm

                 
    

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snyggo!! Du kommer snart bli bra!

Fortsätt kämpa ;)

2009-07-09 @ 17:04:53
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0