Hemma från sjukhuset..

Operationen gick jäätte bra.. Trodde jag skulle må betydligt sämre änvad jag ha gjort idag.. har inte ens mått illa, var lite närjag skull eupp och gå på knäet men Antar att de kommer nu i natt.
Skev anna och wester kom precis på besök :) vilken underbart överraskning, och min favorit glass fårn ben&jerry, Strawberry cheesecake & en chokladkaka, mums ! Ska ta lite glass och värktabletter sen är de dags för att försöka sova,

Kanske hörs inatt anta att natten bli lång me lite sömn!
Gonatt mina vänner..




1 årsen vi tod studenten, och idag fira gynnis och timäven ett år  tillsammans i italien, era sviiin :) Grattis
kommer sakna er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0