Palla

Har inte orkat engagera mig i dator världen denna vecka!
Men haft en otroligt bra vecka, Adam och jag har fått tagit hand om varanndra :)

 Midsommar firades hemma hos Min Adam, kollade tv, åt jordgubbar , lagade mat & hade ont :).
 Börja äntligen bli bättre nu, kan gå utan att må illa och kan stötta på benet utan att falla ihop skönt de.

Min underbara Tonna ha kommit hem från spanien, som jag saknat henne, brun och fin var hon.

Kollade på mitt lag i onsdags,som vann mot ronneby.. Sa hejdå till min bästaste bästa vän som åkt till Norge Idag.

Jaadu, hänt enhel del.. Fotboll ha de blivit mkt av, Hoppas ni hade en bra Midsommar och haft en underbar vecka i de strålande vädret :).

Nu kommer min underbara pojkvänn med frallor här :), dags att äta frukost!

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0