Student, student, sova Och operation

För mkt festande För min del, få nästan säga äntligen är alla studenter över, och jag börja bli lite smått trött på att magen är full me exotisk planka efter alla student dagar! :)
var hos Lina igår ute i fågelmara på studentfest igår, jätte trevligt och en hel del skratt blev de, sedan blev de fest i stan me laget och utgång på nivven..
Idag var de Jeanette tur att ta studenten, så befinner mig i karlshamn för tillfället :)

Sitter i Adams lägenhet, ska alldeles strax gå och lägga mig börja bli riktigt nervös för Operation imogon :S få hoopas att allt gå bra me mig, ska bli skönt att äntligen få detta gjort så som jag har väntat på detta!

usch ja äta nått sen sova få de bli! Godnatt mina vänner!







 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0