Tisdag



Godmorgon världen!
Underbart att få sova ut, och inte vakna vi 8 varje morgon.. behövde jag!
Kvällen igår var hur trevlig som helst hos familjen närkfors, exotisk planka bjöds de på,vilket jag älskar :).
De blev en hel del drickande, särskilt för vissa grabbar.. haha och så blev de givetvis massa trevligt gitarr spelande av robin :).

Idag ser dagen ut såhär:
Lägga in alla bilder från kameran på datorn
Frukost
Cykla til sjukgymnasten och träna
Mat igen
Stan
Göra sig iordning, för att sedan se årets andra studenter gå ut från trappan.. denna dag blir de till att fira lilja, se framemot en trevlig kväll :)
Jag hoppas min underbara Adam kan ta sig hit också, så jag slipper sakna ihjäl mig!!

Här kommer lite bilder från förrförra helgen och så gårdagen varsegooooda.. ha en bra kväll!

 En nöjd Laxen  ölme

 ölme börja bli i bra skick här  haha


 nationalsångsjungande    kolla in dahlberg :)

 gynnis & jag  Jonas &wigren

 Kärlek där ja   stjärnan?

 malin   robin

jag å henke   avsluta med denna bilden

Fick bråttom nu måste skynda mig så inte hela dagen bli stress! Fler bilder en annan gång! pusskram




Kommentarer
Postat av: Ölme

Ingen bild på dej från kvällen i k-hamn? varför?!;D

haha

2009-06-09 @ 15:47:22
Postat av: Andrea

du är för rolig du ölme ;)

2009-06-09 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0