Fredag

Då var de Fredag, ligger hos farmor occh titta på nickelodeon, Finns inte så mkt bättre att kolla på!
Spinningen i Onsdags gick kanon, de var jag, jönsson och nättrabygoifet mammorna :).
Igår va de Träningen igeen, på rosenholm. Grymt skönt att få springa.. blev så grymt sugen på boll bara, men den fick jag som sagt inte röra, de där få jag väl leva me denna säsong heltenkelt.


Nu ska jag snart åka in till stan me min bror, sen blir de tåget till karlshamn för Ikväll ska jag & Adam ha myskväll :).
ha en bra kväll min vänner! Puss



De största modet finns, där den största rädslan bor


Kommentarer
Postat av: Stor Hentzelo

SÖT du är gumman!

2009-03-15 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0