Helgen och den 18:onde

Inte haft tid att sitta vid dator på hela helgen.
Men kan tala om att min helg med adam varit suverän trots sjukdom, huvudvärk.
Kollade när adam spelade i lördags, vinst med 6-2 riktigt bra match men stod öch frös hade på tok för lite kläder på mig, så få skylla mig själv antar jag. På kvällen var de Melodifestivalen me gynn och adam, blir knäckt förstå inte att en sådan låt som Snälla, Snälla ens kan gå vidare.. sannslöst!
Och igår  kollade jag på Asarum när dom spelade fastighetsfömedlings cupen, och på hockey.. mörrum spelade.


Som jag längtar till värmen, speciellt nu när de är totalt skitväder ute.
Sol, värme och lite färg på kroppen..
den 18:onde är de äntligen dags, då bär de av mot spanien med mitt underbara lag, sen vidare till furengriola där jag få träffa mina underbara kusiner, farmor och farfar  :)
 




Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Frugan

hade du på dig dina converce eller?:D:D haha

2009-03-11 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0