Tisdag kväll

åh jag sakna syrrorna och Bea i Norge, för mycke.. Koooom heeem!

Träningen idag gick väl sådära ont i knäet, var för ja vred till de i söndags illade.
Jag känner mig lite gladare efter träningen.. alltid skönt att prata ut med emma, har lite planer nu med för sommaren.
Dom ska ni få höra en annan dag, eftersom klockan är alldeles för mycke för mig, mina ögon slocknar när som.
De börjar bli en vana sova innan 12 och vakna vid 6, ogillar de asså. Jaja dags att lägga sig i en tom säng :(

Good night / A

Som jag sakna maltevovven


Kommentarer
Postat av: :)

saknar me malte

2009-03-11 @ 11:19:40
Postat av: :)

saknar me malte :(

2009-03-11 @ 11:20:36
Postat av: :)

saknar me malte :(

2009-03-11 @ 11:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0