Trääning

Jag verkligen älskar att träna, finns inte mkt här i världen som är bättre än de!

Igår var de träning, styrka och spänts, de gick hur bra som helst.
Kunde till och med stå och passa bresidorpass har inte kunnat göra de förens nu.

Nya regler på Andrea lagerberg, vad tycker jag om de? åt helvete! omman får uttrycka sig så.

Glenn,och alla vet hur jag är.. när jag få chansen att sparka på en boll ta jag den, hur ont eller hur dumt de än kan vara.

Så nu har dom satt upp nya regler för mig, jag få enbart röra en boll om dem sagt att jag får. Vilket kommer bli aldrig.
Jag ska unvika själva fotbollspassen så mkt möjligt, och ist få spinna, köra styrka.. så långt från bollen som möjligt helt enkelt.
Aja, fårse hur dom här reglerna lyckas.. Jag är trots allt ett dagisbarn när de gäller dessa regler, och att göra de man inte få/tvärtemot de var väl alltid de roligaste som dagisbarn? :)



Min dag ser ut såhär:
 Äta frukost
 Duscha göra mig i ordning
 Åka in till stan
 Luncha
 Träffa Emma
 Spinning
 Adam


De låter som en vettig dag tycker jag! :)
have it nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0