Alexander rybak

Congratulations  Norge!
få man väl ta och säga, önska att jag befann mig i underbara Olso igår.
Efter att ha haft "fairytale" på hjärnan hela natten och gårdagen så verka den äntligen försvunnit lite lätt.. tack för de!

Istället för att vandra på Oslos gator och fria både nationaldagen och alexander rybak så befann jag mig  i bland annat svängsta, och asarum ip bland alla ställen.. börja känna mig smått  hemma där :)
Seger för asarum herrar och damer igår en rolig dag för dom som är Aif:are.. synd för mig bara, för  att man är ju goifare :)!


Nyss hemkommen från 2 timmars träning med sjukgymnasten, fått nya övningar idag så var betydligt tuffare än sist!
Nu är de dags att fylla på me mat, vätska & vila lite till desperate housewife, innan man gå på nästa träningspass.. Styrka/intervallträning !

Finns de nått tråkigare än rehab, styrka och intervall träning?
nää de gör knappt de asså, är bara att kämpa vidare!


Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0