Fifi

Mamma och ingmar ha kommit hem från spanien.. och bruna va dom, få nog ligga i rejält om jag ska ifatt där :)
Var på mammas dagis igår och målade fifi blomma, och fick en miljon frågor och massa teckningar me glitter på någon prinsessa & hello kitty, tack små söta barn.. hitta glitter lite varstans i rummet är inte fel :)

Fick gå ut till sjukgymnasten igår, riktigt dumt får så sjukt ont i ljumskarna av de, sen skulle jag ha test och va tvungen att göra bra ifrån mig, massa olika hoppövningar, spänstövningar.  Gick som tur va bra endå!

Sedan var vi på Ikea igår i Kalmar, men som vanligt är vi sent ute så hann inte me så mkt.. Åtpå tok för mkt och för länge.. Men handlade iaf två lampor :). Såg en tavla som ska inhandlas sen Gardiner när jag hitta ett par som jag vill ha, vilket inte är de lättaste att hitta!

Vad händer idag/ikväll då?

hmm, upp och måla staketet hos farmor om vädret tillåter kolla på nättrabys herrar sedan är kvällen oklar.. Adam kommer till mig senare iaf :)..efter sin match men de är väl runt 12 tiden. Så ett bra tag till.. Kankse bli äta  något på olearys, johanna c kom med denna iden och tyckte den lät suverän :)

Vi få helt enkelt se vad som händer!

Ni få ha enbra fredag mina vänner & alla andra snokare! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0