Fredag

Längesedan jag blogga nu, men ha inte haft tid.. ha haft fullt upp helt enkelt!
Vinkväll i fredags, Konfermation i Söndas för emelie, sedan har jag tadit hand om Adam hela veckan som varit sjuk osådära :).

Idag har jag äntligen köpt en volangkjol från nelly och så är de 3 månader med min älskling för er som ville veta de..
Sitter här hemma hos Adam väntar på att jimmie och några ska komma så vi kan sätta på en film.. medans jag sitter här  vid datorn så spelar ölme å adam nhl, ett jädrans liv här..  detta är på liv eller död för dem! ;)

Imorgon bli de utgång, är grymt sugen på att festa rejält.. längesedan jag gjorde de nu känns de som!
Antingen blir de fest i jämjö, eller så blir de fest i ronneby få se lite vad som händer..
Ses ute gör vi garanterat iallafall! :)

Pusshejs

 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0