Tröttpåkryckor

Börja detta inlägget med att klaga..
Ha så otroligt jävla ont i armarna och händerna efter kryckorna, är så otroligt trött på knäskador.. Åh den som kommer på ett sätt att göra kryckor sköna, så man inte få ont.. den personen lär bli rik!

Breddläger för flickor 97-98 tors-lördag, har varit jätte roligt me sanne, ola och dom tre musketörerna å joel!
å Tjejerna ha varit jätte duktiga :).

Sanne snus kan ta på sig att jag hoppar på kryckor efter att ha taggat mig till att komma på ett världelöst inlägg somjag skulle  "nicka" in i mål på dyngblött gräs iklädd med jogginskor på fötterna.. anta att jag få skyllamig själv lite också :).
Sanne fick iaf knappt upp bollen i luften, bollen stutsa i gräset och jag ska slå till bollen på halvolly.. träffa bollen, halkar till och vrider knäet.

Livet är tragiskt, skadorborde inte få förekomma..
Missade även lördagen lagfest som jag laddat så till rejält.. sånt är livet, tur att jag ha världens bästa pojkvänn som ta hand om mig! :)

ha de bäst mina vänner

 




Kommentarer
Postat av: Moa Isaksson

Haha ja as kul ha vi haft det, iallafall jag och Stina ;p La Joel in en stöt på dig sen? ;)

Saknar dig väldigt mkt! :(



Messa när du är i Karlshamn nån gång! 0830719314 (mp)



aa hoppas det går lyckat med lilla magen också.



Pussssn på dig finaste tjejan<3

2009-05-25 @ 16:22:31
Postat av: Moa Isaksson

Haha ja as kul har vi haft det, iallafall jag och Stina;) La Joel in en stöt på dig sen?;p

Saknar dig mkt. :(

Messa när du är i Karlshamn nån gång. 0730719314 (mp)

Hoppas det går lyckat med magen också! :S

pusssssn på finaste tjejan<33

2009-05-25 @ 16:25:26
Postat av: Andrea

Haha nej han gjorde inte de, han vågade nog inte de?! :).

Saknar dig mer lilla Moaaaa!



är nästan alltid i karlshamn :)



2009-05-25 @ 21:45:46
URL: http://andrealagerberg.blogg.se/
Postat av: Moa Isaksson

Haha okej fegis! ;) :P

Vi messar dig när vi ska in till Staden! ;)

Saknar dig//Stina & Moa<3

2009-05-26 @ 15:32:42
Postat av: Annika

Hej skev!

Kan tänka mig att du hade en mycket bra helg som fick umgås med mig...

Du skulle höra Sanne i måndags på träningen, "Ola fan vad jag saknade dig igår, det va jätte tomt utan dig" Bra betyg! ;D

Blir det någon operation för din del elle är knät för svullet? En annan klantig jävel har gått och brytit fingret.. illa!

Ps. AKTA MITT KNÄ!! (vad då att man är trött på att höra de) ;P

2009-05-28 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0