16 november!

JAha mina vänner, ha inte tid till att sittaa hära egentligen!
Lagerberg ha fullt upp nu förtiden, Helgen min ha varit braaBraBraa!

Kalas helg kan man säga! Firade adams kusiner i lördags, och min farfar i söndags.. så ha blivit en helg me massa mat, efterrätter och Godsaker! ILike!

Kan talaa om att jag alltid velat se en älg, En vanlig härlig SvenskÄlg.. Sen nu när ja äntligen tagit körkort så få jag se just en älg.. Dubbel så stor som en häst näst intill en elefant utan gigantiska öron.. Andra dagen med mitt körkort!
Blev livrädd, sååå nu vill ja aldrig mer se en älg igen!

Nu är de Älsklingstid så Adjöö!
Längta tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: Denise

Grattis till körkortet! Älgar är fina men de ska vara i skogen eller i magen, inte på vägen.. Men hälsa på en ren någonstans, de är världens mysigaste! Helt fantastiskt tröga dock..:)

2009-11-16 @ 20:35:59
URL: http://carmenandladydiana.devote.se
Postat av: jeanette

efter många om och men så ja det gjorde jag ;) tack :D

2009-11-16 @ 20:50:28
URL: http://jeanettans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så sant!

2009-11-17 @ 12:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0