24 november

Today is a goodie day!

Lyssna på livslåge musik, för er som inte förstå dedär så är de musik man bli glad av helt enkelt! Inte svårare än så!
Har genomfört 45 minuters fotbollspass idag me laget för första gången på över 1 år! De kalla jag verkligen lycka, passningsövningar och teknik! Jag bara älska fotboll! inga k'änninar i knäet överhuvudetaget!!

Lycka, de är precis 1 månad kvar till jul, alla älskar julen!
& så är de 1månad minus 1 vecka tills jag fyller 20, om de nu är något att se framemot?

Tiden bara rusar iväg.. gynnis och jag sitter på varsinn dator,  tanken va väl att gynn skulle plugga, men bli som vanligt inget me de när de gäller henne!

Vad är de som luktar bränt?!?! Vill du ha popcorn?
va är de för fel? på henne?

 

IWantbebrown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0