26 November

Min mobil ha varit helt fucktup 2 veckor, ha fått många klagomål på detta, ber om ursäkt för denna händelse ;).
Nu kan jag med glädjande besked tala om för er att jag fixat nytt kort åh helt ny mobil, dock ingen speciell för ni  som känner mig vet att ja ha en otrolig förmåga att slarva bort eller kasta sönder mobiler!

Vet dock inte vad den heter, men är en rosa sonyericsson walkman.. väldigt söt om jag få säga de själv :)
Ha även skaffat abonnemang, så nu kan jag även ringa mina vänner för första gången på länge!
Stackars moa som jag redan ringt sönder dessa två dagar :D!

Kvällen ha jag tillbringat framför tv biggest losers, mammas pojkar, Glee och nu sporten!
Tragiskt liv jag ha som följer alla världens tv program!
Ligger & vänta på att min blivande man ska ringa snart;)
 Måste nämligen sova snart, För imorgon ska jag upp tidigt fixa massa grejer, hämta min älskling åh så vidare till Malmö och kolla på Idol live :) Ska bli såå himla kul, som jag längta!

Susanne kom in med ett par nya björn borg trosor till mig precis, så himla gullig! Tack ska du ha!

Gooodnight mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Carro

svar:godeftermiddag :) Nu är jag tillbaka på bloggen, kika gärna in och berätta vad just du vill läsa/se mer av i bloggen :)<3

2009-11-28 @ 13:06:58
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA

den är alltid lika bra :D<3 du måste se den!! om du inte redan gjort dt ;)

2009-11-28 @ 16:04:18
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: jeanette

du har glömt bort mig...

2009-11-28 @ 18:47:25
URL: http://jeanettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0