Då var de måndag igen..

Helgen kan bara sammanfattas med ett ord.. Perfekt!

I Fredags var de heldag
men min älskling i malmö för shopping och idol live :) En helt underbar dag, bästa på länge skulle jag vilja säga! Och ännu bättre var de att se erik som var så sjukt grymt denna kväll! Sådana här dagar borde finnas oftare :)

Lördagen började väldigt segt himlans trött efter fredagen.. men den slutade med thaimat & barnvakt åt Emma och jonathan!

Söndagen Hem tidigt från karlshamn tvätta bilen sedan till träningen med Karlskrona FF, körde lite rehab med moa som också är skadad.. Sedan var de väntans tider till kvällen och den efterlängtade matchen El clascio mellan Barcelona - Real. M!
Och som den sluta, 1-0 till Barca och älskade zlatan blev matchhjälte! KVÄLLEN mina vänner hade inte, kunde slutat bättre!

En snabb sammanfattning av helgen de där!
Natten ha dock varit hemsk, med en jobbig katt vid namn sixten som hoppat på mig och rivit i mitt hår hela natten!
Men dagen ha varit bra spelat tennis med farfar, och vet ni vad? Inga känningar i knäet,  my life is wonderful!
 
Sitter och vänta på att hässleholm ska ringa här nu och se om jag behöver opereras igen för att ta ut spiken som stå ut 1 cm från benet ungefär ;) hoppas ja slipper de!

Sen blir de träning på friskis&Svettis ses kanske där? ha de underbart!
PussLove


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

telenor var o gymmade idag ! ;)

2009-11-30 @ 20:23:37
Postat av: Andrea

nån ha koll här!

men de är så sant så!

2009-11-30 @ 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0