:)

Först ska vi prata om att känna avundsjuka, och de är just va jag känner idag..
 I denna jävla blåsten & småsmå snökorn till väder sitter jag, lever och fryser medans min bästa vän skev & syrran Anna är på andra sidan jordklotet  och badat me delfiner idag!
De där ha iaf varit en utav mina drömmar, alltid.. Kul att mina vänner få uppleva den!

Men lite bättre känns de.. När min vän luderbea är avundsjuk på mig.. för jag är så himla bra på allt ;)
& givetvis fick jag se Desperate housewives igår, medans lillabea bara hade 1,2 och 4 i storstaden :)
Kan hon ha!

Nån bild dyker upp senare i detta inlägg, nu är jag värd en stunds sömn.. innan mamma kommer och de bli värsta "Varm möter kallluft oväder" här hemma!

Vill även Tacka min underbara pojkvän för ännu en sovmorgon, denna morgon varade den till  05:55!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0