Goodmorning sunshine!

Börja bli jävulsk trött på att vakna tidigt varje morgon.. Kan jag bara inte få sova ut en endaste dag?
Tydligen inte! Vaknade kvart över sju, läst tidniingen, ätit frukost & kollat på the voice.
FLINK!

HA glömt att säga att jag och min kära saknade luderbea firade 1 år som vänner i lördags!
Jag firade med att sova, och bea firade återigen me att bli riktigt redlös! :) Så de ska va vännen! :).

Tränade ju igår, i drygt en timme sen började regnet falla från himlen.. så då tog jag plats under taket.
Vill inte riskera att halka på de så kallade "konstgräset" med joggingskor..
Kändes bra i kroppen, hade ont i baksidan efter.. men helkroppmassagen hjälpte :)

Dagen blir till att;
 

  • Göra sig iordning
  • Gå på möte med arbetsförmedligen..
  • Träna gym
  • Äta
  • GÅ på möte igen
  • Äta
  • Träna intervall & teknik på rosenholm

För er som känner mig, ni vet hur mycket jag hata möten.. fy&blä för denna dag
JAG saknar min man!!


Kommentarer
Postat av: DOLLY

ja visst e den :)

2009-11-03 @ 12:05:26
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: emma

den var helt okej (: har du en bra tisdag missy?

2009-11-03 @ 13:19:37
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Frugan!

Du jag var inte lika redlös som då när vi träffades ;D hahah Men snart ska du komma till mig i sthlm och göra massa kul!!!! Saknar dig !

<3love

2009-11-04 @ 13:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0