Rubrik

Bli  man inte trött på att alltid skriva rubrik?
Sen bli jag jävligt trött på att all  text jag skrivit försvann så fåå skriva om, men betydligt kotare tyvärr mina vänner ha lite bråttom här nämligen..

Haft en underbardag med en underbar vän, Emma.. Lååångfika på 13 med mycket prat :)
Nu sitter jag här iiordning gjord & himlans vacker ;) .. väntar på min älskling som kommer hämta mig när som.
Ska ut till jämjö och fira susanne som fyller år & pappis Farsdag, ska bli så trevligt att träffa alla igen.

Jag är lycklig mina vänner!
Fast de visste ni redaaan... :)

Ha en underbar helg, de ska jag ha.. världens mysigaste & underbaraste!
Pussi take care!

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så mkt! :D Vad glad jag blir :D

2009-11-07 @ 14:32:57
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: rebecka

jag håller med, svårt att komma på rubriker, brukar alltid ta låttitlar :) ha det bra!

2009-11-07 @ 19:13:04
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0