Där se man

Hört ryckte om att blondinbella blivit blond igen!
Va kul svenska folket, verkligen! kan vi läsa de i aftonbladet imorgon.. och varannan blogg, inklusive i min.. kulkul? världen ha väl mer att säga än en sådan otroligtOTROLIG helt Ointressant nyhet?

Nu kom min bror & hans tjej väldans trevligt!
Kom nämligen nyss hem från egypten, och varje gång man är utomland få man en present :)
Sist jag var i spanien fick Alex en blå koss staty  och en rosa prickig tändare, så hade inte väntat mig nått fint:)
Fick en nycklering, en egypt men diamanter och väldigt stort organ :) haha, men tänka sig fick ett fint armband, Tack vare tesse! JätteFint!

Nä mina vänner nu blir de mat & så måste jag vara social här :)

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0