goddag!

Inte haft tid till att sitta vid datorn, föörens nuu!
Igår hade jag en mysigdag började me film, the proposal.. Var verkligen jätte bra, och charmig.
sen hade jag och min man storstädning här i lägenheten, så nu skiner den tillome igenom kläderna som ligger lite här o där.
Ölmeee kom me bilen per, och så blev de att kolla på mörrum hockey.. förlust där me 3-2, de enda jag stod och tänkte på var tacosen vi skulle laga efteråt, Synd att mörrum förlorade.. men vi slapp förlängning :).
Hem hit till Adam med Ölme lina och jimmie å proppade i oss tacos :).

Att ha en morgonpigg älskling, är inte de bästa vid 6 & halv 7  försökte han väcka mig, men va så gott som död.
tillslut gick han och la sig på soffan och kollade nån film så jag fick sova i fred, tack för de! :)

Tacooo
blev de även till frukost, så nu ha man förätit sig på de.

Dagen blir gooooodey, låna blåper till Degeberga, bli bjudna på mar och kolla på en f 14 match, hejja :).
seeen blir de til karlshamn och kolla på innebandy, Slätafly-karlshamn.. och därefter hem till lilla jämjööö!

Nu är de bråttom hära ska vara klar om en halvtimme...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0