Godmorgon



Är hos min älskling nu kom hit igårkväll, som jag saknat dig låg och pratade och myste tills de vaar dags för att kolla på desperate housewives men då somnade adam :).
Så intressant tyckte han att de var.
Jag tyckte de var så himla bra, och tänkte så mkt på slutet så att jag drömde att adam var killen som ströp Julie.
Usch ja.. Som tur va, vaknade ja & insåg att ja drömde, hade varit sådär kul att ha en mödare till pojkvän ;)

Idag är de Andrea´s vilodag, så ingen träning eller ansträngning idag inte.

Blir till att äta falukorv och mackaroner, sen hem och på möte me en i NättrabyGoif, hata möten!

& de bästa av allt min älskling ska bo hos mig nu några dagar :)


Haenbradaaag!

Eva longoria världens vackraste !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0