Godmorgon

För tidigt för att vakna en lördag klockan kvart i 8.
Hade velat sova ett bra tag till, men när man väl öppnat ögonen, så är de omöjligt att somna om!
Igår var de Fredagsmys hemma hos Ölme i hans nya och väldigt fina lägenhet.. kollade på idol och så givetvis spelade vi nhl eller rättare sagt Adam och ölme :). Jag roade mig med att sjunga och lyssna på musik, betydligt bättre :)

Vad som händer nu ha jag ingen aning om, Adam ha åkt till sin träning så för min del bli de antingen en film innan ja gå upp helt för att ta tag i frukost och i hur längenheten ser ut!
Träning blir de på vägga spänst och springa, så vi hoppas på fint väder!

Adiooos

Saknar min bästavän, drömde om dig inatt igen :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0