Jag är en nöt som inte ha nått liv?

De där med nöten janna, de stämmer då inte!
Meen kan hålla med om att ja inte ha nått liv, men ja gilla tillvaron :). Ja gilla att inte ha nått liv för tillfället!
För snart börja livets allvar.. alla måsten!
Och då kan jag känna att jag är redo för de där !!

Andrea börjar få tillbaka sitt gammla jag när de gäller shopaholic, livsfarligt!
ha varit så duktig, lärt mig prioritera de där me pengar..
Framtiden ser inte ljus ut för mig, vill bara köpaköpa och köpa åh köpa.. alla runder på stan, och fikadagar som gör att ja faller tillbaka! It´s sucks! not pördeeey!

Vad ha jag mer att berätta för er som bry er så himla mycket om vad jag skriver?

  • Janna är inte pöööördey, utan en nöt
  • Ölme känns som en arbetslös, rättare sagt han är!
  • Laxen och hanse ha snaggat sig!
  • Sofie ha klipp page
  • Adam och jag städade lägenheten igår, men ser ut som att jag få städa den själv även idag!
  • Disken är ett berg!
  • Jag längta till morgondagens lagfest!
  • Har haft beslutångest hela dagen, om precis allt
Intressant? nää jag tänkte väl de!

Pusss

Kommentarer
Postat av: jeanette

SÅ SNYGGA!

2009-10-25 @ 22:00:51
URL: http://metrobloggen.se/jeanettesvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0