Onsdag




Precis lagt mig på soffan efter ett varmt och skönt bad med massa skum! :)
älsklingen laga mat till mig, för en gång skull.. Stuvade mackaroner och köttbullar, duktig han är ;)
.. Han springer här fram och tillbaka!

Ni vet att på onsdagar är de hästarna från 18-21, väldigt viktigt få absolut inte missas!
Jag ligger och vänta på mat och grey´s & datorn få underhålla mig så länge, betydligt bättre!

I övrigt så ha jag haft en bra dag med Janna på stan, fikat, hälsat på sofie på mq och hittat en massa fina kläder på stan!

Sen blev de hem till min man, på med träningskläderna, ner till matöppet för att tippa, och spela på hästarna.. kuuulde? hoppas han bi miljonär denna gången :)
Därefter blev de träning på vägga.. passningar, stegringar och löpning.. Jaaag bara älskar att trääääna!

Grattis till min älskade farmor som fyller år idag!
Som befinner sig i spanien hos mina kusiner, betydligt varmare  än va de är här!!

Adioooos





holaa handsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0