Torsdag

Haft fullt upp hela dagen, sökt jobb i varenda vettig äffar här i karlshamn..
Dee känns som mitt jobb är att söka jobb, fint de!
Sedan blev de fika på briggen med Ölme, laxen, janna, illir och dova eller ja kanske ska kalla han "roobert" ölme? :) haha.
Efter fikat blev de hem till ömle sen ut i skogen me Janna, pööördigt! :) haha.

Åh Min älskling ha jag knappt träffat idag
, han som försörjer mig ju ;).. å nu är han på träning..

Dags för mig att äta lite på med träningskläderna och ner till vägga, jag hoppas verkligen inte de bli regn!
Se dock inte så ljust ut!
Sju tiden bli de handboll, ha de fint Adioooos!



Kommentarer
Postat av: jeanette

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDEEEEY!

2009-10-16 @ 22:56:38
URL: http://metrobloggen.se/jeanettesvensson
Postat av: Anonym

hahaha

2009-10-18 @ 18:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0