Torsdag

Blev ingen storvinst igår, stackars min man ;).
Kunde ja talat om för honom innan han köpte lotten, för ni vet väl att de är större chans att omkomma i en bilolycka än att bli miljonär på spel..
nää usch otroligt negativ jag är så ska man inte tänka inte! :)

Tränat idag för ovanlighetens skull, denna dag blev de ett pass me Amanda bänkpressarn Andersson ;).
Starkast på gymmet, där ligger man rejält i lä, mina vänner ;)..
Innan gymmet blev de körskolan i 2 timmar, duktig som man är!

Kvällen ha gått åt till att sitta på möte i Nättraby, fick ett papper me frågor som ja skulle tänka igenom mötet skulle ta 20-30 min.. MENMen när jag väl kommit dit tog han fram 4 papper till me frågor, vilken kille!
Usch hjärnan behöver vila efter de där mötet kan ja tala om!
Tog över 1 timme för er som vill veta!

Nu blir de till att tvätta ansiktet, borsta tänderna & mysa me min älskling till tv:en!
Imorgon blir de upp tidigt, för träning & simmning sedan körskolan fintde!

Goooodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0