då var de måndag.. igen

Då var de måndag.. igen mina vänner!
Haft en underbar härlig helg, lagfesten i lördags toppa listan rejält :) Hur kul som helst, tack för de!

Gårdagen var seg, otroligt lättirriterad hela dagen, men jag hade väl mina anledningar till de.
Gynnaset äntligen hemkommen från Turkiet, glad att du är hemma igen :). Vi Åkte till kallinge flygplats för att hämta lisa som också är nyss hemkommen från turkiet, där satt jag i bilen blek och förjävlig med två negrar.. Dags att börja pressa i solariumet  för min del vill ja lova! Fyfan vill Utomlads ja me!

Dagen blir, ja va blir den? sorglig ska säga hejdå till kusinen som åker hem imon.
Svettig bli den med ska alldeles  strax bege mig till gymmet, men först bli det frukost!

Haenbradag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0