dennadaag


Igår var de dags för de efterlängtade matchen Kristianstad FF - Öster :)
En bra och händelserikmatch, men som kunde slutat bättre för kristianstads del, tyvärr förlorade dom med 3-1.. Ajaj


Kan berätta för er att min pojkvän är inte så gullig och snäll som han ser ut..
Skulle ta halv sju tåget hem, så jag bad han ställa klockan på sex, men istället så vaknade jag halv 5!! Tack ska du ha för jag kunde somna om så lätt :).
 
Så idag har jag varit helt slut, först var de tåget hem.. hamna bredvid en som absolut inte ville vara tyst och låta mig sova..
 framme halv 8 i karlskrona fick cykla direkt till sjukgymnasten för att träna
Kvart över nio skulle jag vara i stan och köra med körskolan.. åh de gick bra!

Sen äntligen fick jag komma hem, äta gott och sova två timmar.. sen ha jag klipp gräs och målat hela dagen.. Kalla mig Slitvargen!! ;)


Nu är de dags för mat potatismos och korv för andra gången idag.. blä!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0