Goodmorgon

Äntligen, första gången på lääänge som jag fick sova till halv10, tack för de!

Igår kväll var de hockeyderby på schemat Mörrum - Tingsryd, riktig storförlust för er goisare :) Som de kan gå..
Åkte när de stod 1-8 så vet inte redigt vad de slutate tillslut.

Och eftersom vi missade idol på tv, så fick de bli idolmys på datorn istället me min älskling, längta redan tills nästa avsnitt ikväll!

Dagen ser ut att bli en bra dag, känner mig bättre idag från sjukan.. men är väl antaligen för jag inte rört på mig speciellt mkt ännu, men vi kan ju hoppas de är lite bättre :). För idag så måste jag träna, annars kan jag aldrig spela fotboll igen, bli balansplatta hemma i lägenheten sen blir de ner till väggas löpabana och Springa lite och köra spänst!

Men innan dess mina vänner så ska jag handla och laga mat till Adam kommer hem, hemmafru som man e ;)

ÅH kvällen ska jag tillbringa som barnvakt åt Adams kusiner, och kolla på idol givetvis!
såå adam få skynda sig hem från träningen!

Ha en fin dag! adioos

Vill bara åka skidor!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0