Goodnight

Då var klockan nästan lika mycket som igår, verkligen dags att somna in snart.
Ha alldeles strax skrivit klart mitt CV.. Andrea jobbsökaren Lagerberg har ni här! ;).
 
 En sånn där flygande sak med långa ben fastnade nyss i min "ballong" taklampa, en sådan från Ikea ni vet.
Så fick stå med flugsmäkaren och slå i fem minuter innan den kom ut, och hans händelserika liv tog tyvärr slut.
Kan iaf somna gott nu, Sen ser jag framemot morgondagen.
  Träning på Friskis vid åtta, ha fått börja springa nu så jag bara älska rehaben för tillfället :) oh de är ett under!
Sen står jobb i ronneby på schemat sen hoppas jag på att ta tåget till min älskling sakna han alldeles för mycket ikväll!





Nu rammla ögonlocken ner här..
Buenas noches!


















Kommentarer
Postat av: Anna

akta fake sovarn ;)

2009-09-02 @ 23:44:59
URL: http://annaostergren.blogg.se/
Postat av: Andrea

sover helt klart på den bilden syrryrr

2009-09-03 @ 12:46:08
URL: http://andrealagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0