holaa

Godmorgon Idag är jag glaaaad, trots att Adam varit Otroligtjobbig hela natten, både snott täcket och tagit all plats, grr!
Varit inne och läst Resedagboken ostergrenjohansson.. Ni borde titta dit!
Min bästa vän skev och Anna är ute i världen och reser, just nu befinner dom sig i Bali, och jag är hyfsat avundsjuuuuk! Sofie hoppade Bungyjump igår, modig som hon är ;).. få hoppas anna med ta sig mod till att våga de där, annars kommer hon gnälla och ångra sig att hon inte gjorde de! Och de orka vi inte me! :).

Gårdagen var bra och mitt hår blev flätat och kammat en miljon gånger av lilla emma :)
åt massa gott, och kollade på simpsons och idol!

Dagen ser ut såhär:
Handla
Laga mat
Ta tåget hem
Träna
Fika med kusinen

Åh kvällen den är en gåta, Adam kanske kommer senare.. Undra ja när gynnis kommer hem? De borde vara när som, jippie sakna min vän!

Tack för mig, ha en underbardag!

Kommentarer
Postat av: Kimberley Ann

SV: TAckar!

2009-09-25 @ 12:20:54
URL: http://kimberleyann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0