Tisdag

Förtillfället är Andrea helt slutkörd..
Upp tidigt även denna dag, vakna varenda dag innan 8 nuförtiden.. Åkte in till gymmet för att träna, sedan ha jag fixat en present till min bästa vän som snart åker till Bali, utan mig :(.
Efter de var de bara att ta sig ut Till jämjö igen ,för att måla även denna dag och klippa gräset hos farmor.
Jag är så himla flink!

Min kropp den värker, benen framförallt.. dom är hyfsat slutkörda efter 1,5 - 2 timmars pass varje dag. Ont i ryggen efter alla hopp/spänst övningar jag ha kört, men man ska väl inte klaga träningvärk är underbart.. speciellt närman inte haft den på ett bra tag, har till o me saknat träningsvärken :)

Morgondagen ser vi framemot, de är min enda vilodag och den kan behövas för att ja ska kunna återhämta mig :)
En dag underbar dag med skevaren bli det imorgon.

Nu mat, sen Idooooool.. Adiooos

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0