Trött










Jag hatar regn, fick gå från tåget hem till Adam i all världens regn, Dyngsur!
Träningen hos sjukgymnasten gick alldeles utmärkt idag, nu har jag sådan grym träningsvärk men ska kräva massage sen  så de lär allt gå över :)
& jobbet gick med för den delen..

Människor är allt bra olika och speciella :)


Nu ligger jag bara här på soffan, kolla massa kläder på Nelly och vänta på att
min älskling ska komma hem från jobbet!
Ska vila lite nu till en film tänkte jag haen bra dag!

















Kommentarer
Postat av: Anonym

äsch palla klaga på lite regn :) "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" :)

2009-09-03 @ 19:10:09
Postat av: Andrea

lite regn?! de där stämmer då inte :)

2009-09-04 @ 10:27:50
URL: http://andrealagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0