2010-04-21

Skype är ett bra påhitt, att jag inte förstått de tidigare!
Pratade me hela släkten igår från la spania de va himla trevligt farmor och farfar är fast där nere skulle åkt hem för en vecka sen men kommer inte hem förens Tidigast Onsdag nästa vecka!!
Längta efter dem och mina röda sura spanska snören som är världens bästa godis enligt mig!!

HA goda nyheter i dåliga nyheter, har fått operationstid.. så nu kan du inte kalla mig svullen haltande ko längre Jessica! ;)
Fick nummret till dem som boka själva operationstider, så berättade hur de låg till att knäet va låst.
Då blev hon som ja pratade me helt förvånad.. och bad om ursäkt för ja inte fått nån operationstid tidigare!
och de gynna mig? näää.. sen mitt i allt fråga hon mig:

Och de var höger knä?

nääääää vänster knä
Jaha ? han ha skrivit att de är högerknä så de var tur du sa de!

asså ärligt va är de för fel på läkaren ja ska ha? fullkomligt livrädd att han ska sabba hela knäet!


Kommentarer
Postat av: P.K.

Bäst du ritar ett STORT rött kryss på rätt knä ifall han é osäker :)

2010-04-21 @ 21:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0